solsbilder

Alla inlägg under juli 2011

=)

Av Sol Jenny - 1 juli 2011 00:00

 

 


Har vart minisemester med hundvakt Milton hos oss när vi campat i Västanvik campingplats..


Uppe bilder lekte med kamera på hund Milton

Nedre bilder från båthamnen i Västanvik...


har ej tid med leka med kamera nu på sist tiden pga packa packa nere i lådor ska flytta till ny lgh.. Skönt slippa j*vla granne som bara bråkat med oss snart 2 år nu dom tyst på sist tiden skönt eftersom jag har anmäldt till hyresgästsförening.. Dom har ring till honom.. Så tyst på 1 månad nu.. skönt.. Men ändå bäst flytta innan börjar igen..


Jag har vunnit en fjärrkontroll på tradera bara 23 kr helt NY annars kostar över 200kr in butik helt sjuk.. Har hunnit test idag och gått bra.. så jag kan leka med kamera snart när jag har lust. =)


Nää ska snart lägga mej så jag orka att packa imorgon på min ledig dag...


// Sol Jenny

Ovido - Quiz & Flashcards