solsbilder

Alla inlägg under maj 2011

Av Sol Jenny - 17 maj 2011 08:30

Nu jag vara med i tävling hos Freddes vita hem


Nu pågår tävling fram till 1juni 2011 och kan vinster fint hos honom, klädhängare och ljuspåse..


Fint saker han har gjort helt själv... Vill göra samma som han men jag har inte tider el har dålig symaskin =)


// Sol Jenny


Av Sol Jenny - 4 maj 2011 00:23

Hej igen!! Kul visa för er hur ut isberg i Rättvik via långbyggnaden..

Se ni en små människa via isberg, där är min sambo Jörgen stod via isberg, så många meter hög kanske 100meter.. Eftersom Jörgen är ca 170cm.. Säger vad tyckas om här bilder..


Godnatt på er!

Lägga mig nu så jag orka upp ioch iväg till jobba!!


// Sol Jenny  

Av Sol Jenny - 4 maj 2011 00:07

Hej det var längsedan jag skrev blogg.. jag har tagit paus från blogg men nu jag sugar på att skriva lite nu.

Ja jag har jobbat sista april och gick ute och kollade på majbrasan. Lite folk kom dit till gropen.. Varför?? Har sämre program här Leksand?? Eller lite för kallt ute så många vill inte dit... Denna kväll bara +5 via 21 tiden..


  // Sol Jenny

Ovido - Quiz & Flashcards